ביטוח שכר דירה

ביטוח שכר דירה הוא מוצר המוצע על ידי חברות ביטוח רבות בישראל אבל שם המוצר עלול להטעות והוא יוצר בלבול בקרב משכירי דירות רבים. בפועל, ביטוח זה מופעל רק במקרים מאוד מסוימים למשל, במקרה של אסון טבע, שריפה, גניבה או בקרות תאונה של אדם בעת שהייתו בנכס.

בתרחישים כאלו חברות ביטוח המציעות ביטוח שכר דירה אכן עוזרות לשקם את הנזקים וחלק מהן אף מציעות הגנה על דמי השכירות עצמם בזמן שיקום המבנה מהנזק. אך מה קורה עם שכר הדירה נעצר ולא משולם שלא בגלל נזק, אסון טבע או שריפה. למקרים כאלו חברות הביטוח אינן מציעות פיתרון, כך שהביטוח לדמי השכירות שהן מציעות הוא מוגבל מאוד.

כדי ליהנות מרשת ביטחון מקיפה, כזו המכסה את כל התרחישים שעלולים לפקוד כל בעל דירה ונפוצים יותר מכפי שנהוג – מומלץ מאוד להבטיח את שכר הדירה עם ערבות לשכירות מבית WeCheck.

מה זה בדיוק ערבות לשכירות? כיצד הוא מגן על בעלי דירות ובאילו נסיבות? ובמה הוא נבדל מביטוח שכר דירה המוצע על ידי חברות ביטוח?
כל התשובות לכל השאלות ממתינות לכם בשורות הבאות…

מהו ביטוח שכר דירה? ולמה לא מספק בכל תרחיש

כפי שכבר ציינו בפתיח ביטוח שכר דירה המוצע על ידי חברות ביטוח מכסה את תיקון הנזקים שעלולים להיגרם למבנה עקב אסונות טבע, שריפות או גניבה. חברות הביטוח ישלמו על אובדן שכר הדירה אך ורק במידה שעל הדירה לעבור תיקון כמו גם בתנאי שהדירה לא ראויה למגורים לאורך תקופת השיפוץ. כמו כן, כדי לקבל פיצוי על אובדן דמי השכירות מחברת הביטוח על בעל הדירה להוכיח כי בעת השיפוץ הוא משלם דמי שכירות במקום מגורים אחר. ופרט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הגבלת תקופה. חברות ביטוח מגבילות את התקופה שבה עליהן לשלם לבעלי דירות על אובדן דמי שכירות לחצי שנה עד שנה, בדרך כלל.

אך נשאלת השאלה מה יעשו בעלי דירות הנתקלים בדיירים סרבנים או דיירים בעייתים שהחליטו שלא לשלם שכר דירה וגם מסרבים להתפנות מהדירה?!?. הם לא חוללו נזק למבנה ולא נגרם איזה אסון טבע, כך שלא ניתן להפעיל ביטוח שכר דירה, הם פשוט הפסיקו לשלם את שכר הדירה מסיבותיהם שלהם (פיטורים, מחלוקת עם בעל הדירה וכו’). הם הותירו את בעל הדירה ללא ההכנסה מדמי השכירות וללא כל יכולת לאכלס את הדירה בדיירים חדשים, שכן הם מסרבים להתפנות.

במקרה כזה ביטוח שכר דירה של חברות ביטוח לא יכול לעזור לבעל הדירה והוא חייב להתמודד לבדו עם הדיירים הסוררים. הוא צריך להתמודד עם קטיעת תזרים שכר הדירה ועם עיכובים בהחזר המשכנתא. עליו להתמודד עם הפרת חוזה שכירות, עם הליכים משפטיים מתישים ולשאת בתשלום שכר טירחה לעורכי דין. עליו להמתין לפסיקת בית משפט המתירה את פינוי דיירים ובסופו של תהליך גם לאתר דיירים חלופיים, ולקוות שהפעם בחירת הדיירים תיהיה טובה יותר.

דאבל צ׳ק מבית WeCheck – שירות חינמי למציאת דיירים איכותיים

מאחר שאנו ב-WeCheck יודעים כי מציאת דיירים איכותיים ואמינים היא אתגר ממשי, במיוחד לאור העובדה שלבעלי דירות אין את כל הכלים לוודא שמשכירים את הדירה לדיירים אחראיים, אנו מציעים בדיקת רקע לדיירים פוטנציאליים – בחינם, ללא עלות וללא כל התחייבות.

דאבל צ’ק הוא שירות מהפכני ממש. בדיקת שוכרים נערכת בהסכמתם, היא בלתי פולשנית ומבוססת על טכנולגיית AI מתקדמת ומדויקת. במסגרת הבדיקה אנו בוחנים את הרקע הפיננסי, המשפטי, התעסוקתי והאישי של הדיירים ובסיום התהליך – שולחים דוח הן לדיירים והן לבעל הדירה, המספק מידע על רמת הסיכון שבהשכרת הדירה לדיירים. הדו”ח נשלח באמצעות קישור בהודעת טקסט לטלפון הנייד ונלווית לדוח הצעה לערבות התקפה ל-5 ימים בלבד. זה פשוט, קל, נוח, מהיר והכול נערך אונליין.

הקליקו לבקשת בדיקת דיירים חינמית

WeCheck – החברה שתספק לכם הגנה מלאה על שכר הדירה

בניגוד לביטוח שכר דירה, אנו ב-WeCheck מספקים לבעלי דירות פתרון של 360 מעלות – המקיף מגוון תרחישים ומבטיח לבעלי דירות קבלת שכר הדירה, בכל מצב ובכל תרחיש.

שירות צ’ק בטוח מספק לבעלי דירות ערבות לשכירות. כך שגם אם אין כיסוי לצ’ק של הדיירים – עם ערבות לשכירות מבית WeCheck תקבלו את שכר הדירה המגיע לכם בתוך 14 ימים ישירות לחשבון הבנק שלכם ,ולא תצטרכו להתעסק יותר עם צ’קים. ערבות WeCheck היא הערבות היחידה שמגנה על כל שכר הדירה בכל דרכי התשלום.

לצד הבטחת שכר דירה, שירות צ’ק בטוח כולל בתוכו מעטפת של שירותים נוספים המסייעים לבעלי דירות. שירותים אלו פותחו מתוך הכרות קרובה עם הצרכים הייחודים של בעלי דירות בישראל ובהתאמה לרגולציה. בין השירותים הכלולים בצ’ק בטוח:

✔ ייעוץ, ליווי וסיוע משפטי מקצועי
✔ עזרה בפינוי דיירים
✔ וסיוע באיתור דיירים חלופיים

כל הפתרונות להשכרת וקניית נכסים תחת קורת גג אחת

את WeCheck הקמנו מתוך מטרה אחת – לספק מענה מקיף לאתגרים הכרוכים בהשכרה וקניית נכסים, תחת קורת גג אחת. כיום החברה מונה מגוון אנשי מקצוע מובילים ומנוסים בעלי ידע טכנולוגי ופיננסי, הפועלים לפיתוח פתרונות חדשניים ונגישים, שלא היו זמינים עד היום.

כיום אנו החברה המובילה והוותיקה בתחום ואנו מספקים קשת של שירותים החיוניים לבעלי נכסים, משירותי ערבות לשכירות דרך תשלום שכר דירה במערכת דיגיטלית ומאובטחת WeCheckPAY ועד משכנתא משלימה. בנוסף, אנו בעלי מאגר הנתונים הנרחב ביותר בשוק השכירות – RentAI, המבוסס על טכנולוגיית AI, ומציעים מרכז מידע עדכני המספק מידע בזמן אמת בכל מה שנוגע למגמות בשוק השכירות, מחירי שכירות ועוד לפני שכונות במגוון ערים בישראל.

אנחנו אמנם לא חברת ביטוח המספקת ביטוחי מבנה ורכוש, אך אנו מעניקים לבעלי דירות הגנה מלאה לשכר הדירה באמצעות ערבות לדמי השכירות ומספקים קשת של פתרונות הנוגעים להתנהלות מול דיירים.

תומר שרת שותף בחברת WeCheck

תומר שרת שותף בחברת WeCheck

תומר שרת, שותף בחברת WeCheck, מנכ"ל חברת EMI לשעבר.

אולי יעניין אותך גם:

חוק הגנת הדייר

חוק הגנת הדייר נחקק על מנת להגן על זכויותיהם של שוכרי דירות מגורים או שוכרי בתי עסק לצורכי עבודה בישראל.

חוזה שכירות – שתהיה חתימה טובה!

אם הגעתם לכאן ככל הנראה חיפשתם חוזה שכירות סטנדרטי כי אתם עתידים להכניס דיירים חדשים לדירה בבעלותכם.

ערבים לחוזה שכירות

ישנם מגוון סוגי ערבויות לשכירויות עליהן יכולים לחתום ערבים - כתב ערבות לשכירות, ערבות בנקאית, ערבות בנקאית אוטונומית, ערבות אוואל ועוד.