מחשבון מדד שכר דירה -הכלי האולטימטיבי למקסום התשואה

מחשבון מדד שכר דירה RentAI שפיתחנו ב-WeCheck הוא כלי רב ערך שיכול לשמש אתכם במגוון רחב של מצבים. RentAI הוא חינמי, מבוסס בינה מלאכותית והוא מספק מידע מדויק בזמן אמת על אודות מחירים של עשרות אלפי דירות ב-70 ערים שונות בישראל, לפי שכונות, רחובות ואפילו לפי חלוקה לחדרים (חדר אחד, 2 חדרים, 3 חדרים וכו').

מחשבון מדד מחירי השכירות RentAI מבית WeCheck משקלל מחירי עשרות אלפי דירות היוצאות לשוק בכל חודש, הוא מתחשב במחיר הסגירה בפועל (ולא במחיר המבוקש) ובאמצעות אלגוריתם חכם משקף את:

  • ממוצע שכר הדירה בשלושה חודשים אחרונים
  • ממוצע שכר הדירה בהשוואה לשנה שעברה
  • אחוז עליה/ירידה בגובה שכר הדירה
  • אחוז עליה/ירידה בהיצע הדירות

RentAI- מחירון השכירות המלא

כיצד RentAI עוזר לבעלי דירות?

עבור בעלי דירות וגם עבור משקיעי נדל”ן, מחשבון מדד שכר דירה RentAI הוא כלי חיוני, ההופך את חייכם להרבה יותר קלים ונוחים ואת השקעתכם לריווחית וכדאית יותר. מחשבון מדד מחירי השכירות זהו כלי המייתר את ההסתמכות על ניחושים, תחושות בטן ואינטואיציות, ומספק את כל הכלים הדרושים לקבלת החלטות מושכלות ומבוססות נתונים (Data Driven).

1. RentAI עוזר לקבוע תעריפי שכירות:

מחשבון שכר דירה RentAI משקף לבעלי דירות את מדד מחירי השכירות בשכונות מסוימות וברחובות ספציפים והוא עוזר לקבוע את תעריפי שכירות. על ידי ניתוח מדד מחירי השכירות ניתן להתאים את גובה דמי השכירות למגמות השוק תוך שמירה על תחרותיות.

אם נתבונן בתמונה מספר 1, המציגה את נתוני מדד מחירי השכירות ברחוב רוטשילד תל אביב, באוקטובר 2023, אזי בעלי דירות יכולים להגדיר את מספר החדרים הרצוי להם, את הרחוב ולראות את גובה שכר הדירה בשלושת החודשים האחרונים, ועל פיו לקבוע את גובה דמי השכירות בעת כניסת דיירים חדשים.

תמונה מס’ 1: נתוני מדד מחירי השכירות ברחוב רוטשילד תל אביב, נכון לחודש אוקטובר 2023.

2. RentAI מסייע בחישוב העלאת שכר דירה למיקסום ההכנסה:

בעלי דירות יכולים להסתייע במחשבון שכר דירה RentAI מבית WeCheck גם לצורך חישוב העלאת שכר דירה בסיום חוזה על מנת למקסם את ההכנסה המגיעה מדמי השכירות, תוך שהוא מבטיח העלאת שכר הוגנת אך עם זאת ריווחית.

בואו נתבונן לרגע בתמונה מספר 2. תמונה המציגה נתונים על העיר התחתית בחיפה באוקטובר 2023. מתמונה זו ניתן ללמוד בכמה עלה שכר הדירה בשלושת החודשים האחרונים (מ-2551 ש”ח באוגוסט 23 ל-2695 ש”ח באוקטובר 23), בכמה עלה שכר הדירה ביחס לחודש שעבר (עליה של 1.99%), וגם בכמה עלה שכר הדירה בהשוואה לשנה שנה שעברה (מ-2625 ש”ח באוקטובר 22 ל-2695 ש”ח באוקטובר 23) . בעזרת נתונים מדויקים אלו, חישוב העלאת שכר דירה הוא קל ופשוט ומותאם למגמות השוק.

תמונה מס’ 2: נתוני מחשבון שכר דירה העיר התחתית, בחיפה. נכון לחודש אוקטובר 2023.

 

כיצד RentAI עוזר למשקיעי נדל”ן?

שימוש במחשבון מדד שכר דירה RentAI של WeCheck מאפשר למשקיעי נדל”ן המתלבטים היכן להשקיע לרתום את כוחם של נתונים לטובת השוואה בין מגוון דירות פוטנציאליות להשקעה. בעזרת RentAI ניתן להשוות תשואה פירותית משכירות ולאתר את הנכסים בעלי פוטנציאל הרווח הגדול ביותר.

בנוסף RentAI עוזר לזהות אזורי ביקוש, מיקומים עם שווקי שכירות מבטיחים ולנתח היצע דירות באזורים מסוימים. מחשבון מדד מחירי השכירות מסייע למשקיעי נדל”ן לנתח את השוק על בסיס נתונים מדויקים ובזמן אמת, הוא עוזר להפחית סיכונים (למשל על ידי זיהוי החלשות בשוק השכירות) ותורם לגיוון תיק השקעות הנדל”ן.

בהמשך לדברים, הסרטון הבא מציג איך אנחנו שולטים בנתונים על מגמות בשוק השכירות – מתוך תוכנית חיסכון בערוץ 12 בהשתתפות רמי רונן מנכ”ל ומייסד WeCheck


תמונה מספר 3 יכולה לספק מידע יקר ערך למשקיעי נדל”ן השוקלים להשקיע בעיר באר שבע למשל. על פי מחשבון מדד מחירי השכירות RentAI ניתן לראות כי ההיצע באזור זה ירד ב-7.58%, מה שעשוי להפוך אזור זה כדאיי להשקעה (תלוי בביקושים כמובן). עוד ניתן ללמוד כי חלה עליה בגובה שכר הדירה בשלושת החודשים האחרונים (מ-2616 ש”ח באוגוסט 23 ל-2893 ש”ח באוקטובר 23), שחלה גם עליה חדה של 10.38% בגובה שכר הדירה ביחס לחודש שעבר, וכי בהשוואה לשנה שעברה גם חלה עליה בגובה דמי השכירות (מ-2634 ש”ח באוקטובר 22 ל-2893 ש”ח באוקטובר 23).

תמונה מס’ 3: נתוני מדד מחירי השכירות במערב באר שבע. נכון לחודש אוקטובר 2023.

רוצים להתעדכן בנתוני שכר דירה של עשרות אלפי דירות ברחבי הארץ? להכיר מקרוב מגמות שינוי בשכר הדירה ובהיצע הדירות בהשוואה לשנים וחודשים קודמים? התחברו עכשיו ובחינם ל-RentAI

להתחברות, הקליקו כאן:
WeCheck RentAI

כיצד מחשבון מדד שכר דירה RentAI מסייע לבעלי עניין נוספים?

לשוכרים: מחשבון שכר דירה RentAI מבית WeCheck מסייע לשוכרים לקבל תובנות לגבי מגמות בשוק השכירות באזור המגורים הרצוי להם, לקבל תמונת מצב מדויקת לגבי מחירי השכירות ועל בסיס תמונה זו לנהל משא ומתן עם בעלי דירות או לבחון דירות חלופיות. מחשבון מדד שכר דירה RentAI יכול גם לעזור לשוכרים לתכנן את התקציב שלהם, לזהות אזורי שכירות יציבים ולערוך השוואות בין דירות להשכרה באזורים שונים – בעיר מסוימת או ברחבי ארץ.

לקובעי מדיניות: מחשבון מדד שכר דירה RentAI עוזר לקובעי המדיניות לקבל נתונים מדויקים הנוגעים למגמות מחירי השכירות ובעקבות כך לפתח מדיניות דיור יעילה (תכנון והקצאת דיור בר-השגה, פיתוח מדינייות פיקוח על שכר דירה וכו’). הוא עוזר גם לקובעי המדיניות להבין את האתגרים בשוק השכירות ולתכנן התערבויות, ובאופן כללי לפקח באמצעות הנתונים על שוק הדיור האזורי והלאומי.

חברות נדל”ן, יזמים ומתווכים – מחשבון שכר דירה RentAI הוא כלי יעיל במיוחד גם עבור חברות נדל”ן, קבלנים, יזמים ומתווכים. עבור חברות נדל”ן, קבלנים ויזמים, המחשבון יכול לעזור לזהות אזורי בניה ופיתוח בעלי פוטנציאל, ועבור מתווכים מחשבון מדד שכר דירה עוזר לנתח את מגמות השוק ולקבוע תעריפי דמי שכירות עבור הדירות שהם משווקים.

יתרונות מחשבון מדד שכר דירה RentAI

RentAI מציג מספר יתרונות מרכזיים:

  • RentAI זהו כלי מהפכני המבוסס על מאגרי מידע אמיתיים של שוכרים ומשכירים.
  • הנתונים נאספים כל העת, מתעדכנים ומוצגים כפי שהם בזמן אמת.
  • השימוש ב-RentAI הוא חינמי לחלוטין והוא מבוסס על בינה מלאכותית ואלגוריתם מתקדם וחכם.
  • משתמשים יכולים לקבל נתונים רבים ולערוך השוואות חודשיות ושנתיות לפי ערים, שכונות, רחובות וכן לפי חלוקה למספר חדרים בנכס – בלחיצת כפתור.
  • RentAI מציג מחירי שכירות של עשרות אלפי דירות ב-כ-70 ערים שונות ברחבי ישראל.
  • המחירים המוצגים משקפים את מחיר הסגירה ולא את המחירים המבוקשים.
  • RentAI חושף מגמות שינוי הן בשכק הדירה והן בהיצע הדירות בישראל.

רוצים לכוונן את תעריפי השכירות לקבלת החזר מקסימלי תוך שמירה על תחרותיות? לקבל החלטות חכמות ומבוססות נתונים להשקעה בשוק הנדל”ן?מעוניינים להתעדכן במגמות השכירות במגוון אזורים בארץ?

להתחברות, הקליקו כאן:
WeCheck RentAI

רמי רונן מנכ"ל ומייסד WeCheck

רמי רונן מנכ"ל ומייסד WeCheck

רמי רונן, המנכ"ל והמייסד של חברת WeCheck, חברת הפינטק, הנמצאת בבעלות משותפת של אסנת ורמי רונן ושל חברת האשראי ישראכרט ויד 2.

אולי יעניין אותך גם:

צ’ק ביטחון

בשורות הבאות נדון בהרחבה בצ'ק פיקדון, הנחשב לאחד הערבונות היותר נפוצות בעולם השכירות

חוק הגנת הדייר

חוק הגנת הדייר נחקק על מנת להגן על זכויותיהם של שוכרי דירות מגורים או שוכרי בתי עסק לצורכי עבודה בישראל.

חוק שכירות הוגנת

חוק שכירות הוגנת זהו חוק שכדאי להכיר מקרוב מאחר שבישראל מאות אלפי משכירים ושוכרי דירות.

מהיום כבר לא צריך לנחש את מחיר השכירות. בודקים ב RentAI לפני שבודקים את הדיירים

בעלי דירה? לא צריך להתעסק עם צ׳ק שחזר

WeCheck מספקת לכם הגנה מלאה על שכר הדירה שלכם