מחשבון משכנתא

מחשבון משכנתא פותח עבורכם, משפרי דיור, משקיעים, רוכשי דירה ראשונה ותושבי חוץ. הוא פשוט, קל לשימוש, אינטואיטיבי, כולל אך ורק את השדות ההכרחיים לביצוע חישובי משכנתא מורכבים והוא יעזור לכם לקבל בהירות באשר לחישוב משכנתא ולכדאיותה.

מחשבון משכנתא מבית WeCheck שונה ממחשבוני המשכנתא של הגופים הפיננסים הזמינים ברשת, הוא אינו מתמקד במסלולי משכנתא וריביות כי אם מתמקד באיזה נכס תוכלו לרכוש עם ההון העצמי הנתון בשני תרחישים מרכזיים- במידה ונוטלים בנוסף למשכנתא בנקאית גם משכנתא משלימה מ-WeCheck ובמידה ולא.

בבסיסו, המחשבון שפיתחנו הוא אשף דיגיטלי פיננסי חכם שיעזור לכם לנווט את דרכם למימון הנכס. מאחר שרכישת דירה או בית, תהא זו דירה להשקעה או תהא דירה יחידה, היא החלטה משנה חיים המעלה שלל שאלות ושיקולים, מחשבון משכנתא יכול לספק תמונה מקיפה באשר למחויבות הפיננסית המשמעותית הזו ולעזור לקבל החלטות מושכלות יותר.

פיתחנו את המחשבון הייחודי הזה ב-WeCheck כי אנו מאמינים שביסודה של כל הצלחה טמון תכנון נכון ויסודי. בעזרת הזנת נתוני מפתח כמו הון עצמי, החזר חודשי או שווי נכס במחשבון המשכנתא – תוכלו לדמות תרחישים שונים ומגוונים המותאמים באופן מושלם לנתונים הייחודיים שלכם ולבצע תכנון פיננסי עתידי קפדני.

מוזמנים לנסות את המחשבון

ניתן להגיע למחשבון בעמוד הבא לחצו או לנסות במסך שלפניכם

למי מתאים מחשבון משכנתא של WeCheck?

לנוחיותכם, פיתחנו מחשבון משכנתא לכמה קהלי יעד מרכזיים:

  • משפרי דיור – בעלי דירה המעוניינים לרכוש דירה גדולה, מרווחות ויקרה יותר למגורים ועתידים להחזיק לתקופה קצרה, בדרך כלל לתקופה של עד 18 חודשים, 2 דירות במקביל, עד שימכרו את הדירה הישנה בה התגוררו.
  • בעלי נכס יחיד – אנשים שעתידים לרכוש את הנכס הראשון והיחידי שלהם.
  • משקיעים – בעלי לפחות נכס אחד בבעלותם, המעוניינים לרכוש נכס נוסף.
  • תושבי חוץ – אנשים המתגוררים בחו״ל או בעלי מקורות הכנסה מחו״ל ומעוניינים לרכוש נכס בישראל.

יתרונות מחשבון משכנתא מבית WeCheck

מחשבון המשכנתא טומן בחובו מספר יתרונות בולטים, ביניהם:

  • ידידותיות למשתמשים.
  • המחשבון מדויק ומהימן ומספק תמונת מצב שעל בסיסה ניתן לתכנן את העתיד הפיננסי לטווח ארוך.
  • הוא פשוט ומכיל אך ורק את השדות ההכרחיים.
  • ניתן לקבל הערכת חישוב משכנתא בתוך שניות ספורות מרגע הקלדת הנתונים.
  • מחשבון משכנתא זה מאפשר חישובי משכנתא המשלבים הן את החזרי המשכנתא לבנק והן את החזרי המשכנתא המשלימה ל-WeCheck.
  • בעזרת מחשבון זה ניתן לבצע חישוב משכנתא, להעריך החזר חודשי משוער ולבחון את נתוני המשכנתא על פי:
  1. ההון העצמי
  2. ההחזר החודשי
  3. או שווי הנכס

קבלו הצעה למשכנתא

כך עובד מחשבון המשכנתא

מחשבון משכנתא של וויצק

תמונה 1: מבט על מחשבון משכנתא מבית WeCheck.

חישוב משכנתא במחשבון הוא פשוט וקל. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את מטרת המשכנתא – האם לצורך שיפור הדיור? להשקעה? או לצורך רכישת דירה יחידה?

חישוב משכנתא במחשבון

לאחר הבחירה ניתן לגשת לחישוב משכנתא לפי הצורך הרצוי לכם.

כך למשל אם אתם משפרי דיור תוכלו להזין סכום החזר חודשי רצוי לבנק ול-WeCheck ולקבל מידע על סך המשכנתא המשלימה שתוכלו לקבל מ-WeCheck, על ההון העצמי הנדרש ועל שווי הנכס שתוכלו לרכוש.

תמונה מספר 2: תרחיש להחזר חודשי של 4,400 ש”ח בחודש במחשבון המשכנתא מבית WeCheck.

ואם לדוגמה אתם משקיעים בעלי הון עצמי של 300,000 ורוצים לקבל מידע על החזרים חודשיים וגובה המימון שתוכלו לקבל, כל שעליכם לעשות הוא לבחור בשדה ‘משכנתא עבור’ – נכס להשקעה, בשדה ‘חשב לפי’ להזין את סכום ההון העצמי שלכם, למשל 300,00 ומיד תקבלו הערכה של שיעור המימון שתוכלו לקבל מאיתנו, של שווי הנכס שתוכלו לרכוש עם המשכנתא המשלימה של WeCheck – נכס בשווי של 2,000,000 ש”ח או ללא משכנתא משלימה של WeCheck – נכס בשווי 600,000. בנוסף, תוכלו לקבל הערכה לסכום ההחזר החודשי לבנק ול-WeCheck.

תמונה מספר 3: תרחיש למשקיעים בעלי הון עצמי של 300,000 ש”ח במחשבון המשכנתא מבית WeCheck.

עוד מידע שניתן לקבל במחשבון המשכנתא שלנו הוא עבור קהל של רוכשי נכס יחיד. ניתן לדמות תרחיש שבו ידוע שווי הנכס אותו מעוניינים לרכוש ורוצים לחשב הון עצמי נדרש והחזר חודשי. אם למשל שווי הנכס היחיד אותו מעונינים לרכוש הוא 3 מיליון ש”ח, ניתן לראות בתמונה מספר 4 כי בעלי הון עצמי של 450,000 יוכלו לקבל ב-WeCheck משכנתא משלימה בסך 300,000 ש”ח וכי גובה ההחזר החודשי יעמוד על 14,144 ש”ח.

רוצים לדעת יותר? לבדוק האם אתם זכאים למשכנתא ב-WeCheck?
הקליקו כעת והשיגו את הנכס שאתם רוצים לקנות

קבלו הצעה למשכנתא

למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

בשנים האחרונות נעשה הרבה יותר קשה לרכוש דירה בישראל. תמהיל של תופעות כמו עלייה חדה בריבית, יוקר המחייה המאמיר והאינפלציה, עלייה עיקבית ומתמדת במחירי הדירות והגבלות על הבנקים הנוגעות לאחוזי המימון – הופכים את חלום הדירה לרחוק עד בלתי מושג עבור רבים ורבות.

לנוכח כל אלו פונים לא מעט רוכשי דירות, משקיעים ומשפרי דיור פונים להלוואות חוץ בנקאיות כדי לחפש פתרון למימון, אולם הלוואות אלו נושאות ריביות גבוהות, משך תקופת ההחזר שלהן היא קצרה (שנתיים עד 5 שנים בדרך כלל) וגם סכומי ההחזר החודשיים של הלוואות אלו הם גבוהים מאוד, מכבידים על משקי הבית ומכרסמים באיכות החיים של הלווים.

באקלים אין זה פלא אפוא שרבים מוותרים על דירת חלומותיהם, מתפשרים על פריים לוקיישן או רוכשים דירות קטנות שאינן מתאימות למידותיהם.

אנו ערים למצב וסבורים שכאשר מדובר ברכישה של בית אסור לוותר או להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ובדיוק מסיבה זו מציעים משכנתא משלימה, בנוסף למשכנתא אותה ניתן לקבל מהבנק.

תנאי המשכנתא המשלימה מבית WeCheck הם אטרקטיביים במיוחד ומאפשים ללוות את הסכום הדרוש לכם, החל מ-100,000 ועד 1,500,00, בהתאם להון העצמי, כאשר גם תקופת ההחזר היא גמישה ויכולה להתפרש על פני 30 שנה (תלוי בגיל הלווים). בניגוד למשכנתאות אחרות ניתן לפרוע מוקדם את המשכנתא המשלימה של WeCheck ללא קנסות ויש אפשרות לגרייס של 5 שנים.

בנוסף גם תהליך קבלת המשכנתא ב-WeCheck הוא מהיר, פשוט ודיגיטלי. כל שעליכם לעשות הוא למלא שאלון קצר אונליין, לבחור את המשכנתא הרצויה לכם ובתוך מספר דקות תקבלו אישור ראשוני במסרון SMS. מנהל תיקים אישי יצוות אליכם וילווה אתכם לאורך כל הדרך ותוכלו לפנות אלינו לקבלת מענה אנושי בכל עת.

כפי שניתן לראות ממחשבון המשכנתא ניתן לרכוש נכס יקר יותר משמעותית עם ההון העצמי הקיים ברשותכם – אם משלימים את המשכנתא הבנקאית עם משכנתא משלימה מבית WeCheck. תוכלו למנף את ההון העצמי הקיים ברשותכם לאחוזי מימון גבוהים ולהשיג את הנכס שאתם באמת רוצים.

*** אין בכתוב המלצה ללקיחת משכנתא.
*** WeCheck שומרת לעצמה את הזכות לבחון כל בקשה למשכנתא או אחרת, ולהחליט על פי שיקול דעתה הבלעדי לגבי מתן מימון או שירות ובאילו תנאים לבצעם.
*** אי עמידה בפירעון המשכנתא עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

אסנת רונן נשיאה ומייסדת WeCheck

אסנת רונן נשיאה ומייסדת WeCheck

אסנת רונן, נשיאת חברת WeCheck, חברת הפינטק, הנמצאת בבעלות משותפת של רמי ואסנת רונן ושל חברת האשראי ישראכרט ויד 2.

אולי יעניין אותך גם:

משכנתא לדירה שניה

משכנתא לדירה שניה דומה במידה מסוימת לנטילת משכנתא לדירה ראשונה אך יש גם לא מעט הבדלים בין השתיים.

הון עצמי למשכנתא – מדריך לרוכשי דירות

כמה הון עצמי דרוש כדי לרכוש דירה ראשונה? דירה להשקעה? כדי לשפר דיור?

משכנתא חוץ בנקאית – הפתרון להגדלת ההון

משכנתא חוץ בנקאית הפכה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות ומציעה פתרון בר-קיימא למשפרי דיור, לרוכשי דירות ועוד

בעלי דירה? לא צריך להתעסק עם צ׳ק שחזר

WeCheck מספקת לכם הגנה מלאה על שכר הדירה שלכם