רק בWeCheck ניתן לקבל עד 1,500,000₪ בהלוואה עד 30 שנה

סכום ההלוואה הגבוהה ביותר בתנאים הנוחים ביותר!

עד 85% מימון זה רק WeCheck

איך זה עובד?

  • מזינים את מספר הטלפון שלכם
  • ממלאים את הפרטים הרלוונטים בשאלון קצר
  • מקבלים תשובה לנייד תוך מספר דקות

המוצרים שלנו

משכנתא משלימה

בעשור האחרון, מחירי הנדל”ן בישראל עלו בצורה משמעותית, והיכולת לחסוך ולגייס הון עצמי הופכת לקשה יותר. בנק ישראל מטיל מגבלות על אחוזי המימון המקסימליים שניתן לקבל מהבנקים למשכנתאות, מה שדורש מהלקוחות להחזיק בהון עצמי של לפחות 25% מערך הנכס.
כאן בדיוק נכנסת לתמונה המשכנתא המשלימה של WeCheck. המשכנתא המשלימה שלנו מאפשרת לכם לקבל מימון של עד 85% מערך הנכס, ובכך לרכוש את הבית שאתם באמת רוצים עם הון עצמי של 15% בלבד. במקום להסתפק בנכס שאינו עונה לצרכים שלכם או לגייס הלוואות לטווח קצר עם החזר חודשי גבוה, תוכלו ליהנות ממשכנתא בתנאים נוחים עד 30 שנה, ללא קנס פירעון בכפוף לתקופת הלוואה מינימלית של 24 חודשים ואפשרות לתקופת גרייס של עד חמש שנים.

איחוד הלוואות

רבים מאיתנו לוקחים הלוואות מגוונות למימון רכישת דירה, רכב, טיולים בחו”ל, שיפוצים ועוד. עם העלייה באינפלציה והריבית, ההחזרים החודשיים של ההלוואות האלו הפכו לקשים יותר לניהול. בדיוק כאן נכנס לתמונה איחוד ההלוואות של WeCheck.
איחוד ההלוואות של WeCheck מאפשר לכם לאחד את כל ההלוואות הצרכניות הקיימות שלכם להלוואת משכנתא אחת, עם פריסה של עד 30 שנה ובהחזרים חודשיים נמוכים משמעותית. כך תוכלו להקטין את ההחזרים החודשיים שלכם עד כדי ⅔ מההחזרים המקוריים, להוזיל את הריביות ולשפר את הניהול הכלכלי שלכם.
תהליך קבלת משכנתא מאחדת ב-WeCheck הוא פשוט ודיגיטלי. אנו מציעים גמישות בפריסת התשלומים ואפשרות לגרייס להקלת ההחזרים החודשיים. בנוסף, תיהנו מיכולת לפרוע את ההלוואה ללא עמלות לאחר 24 חודשים.

חילוץ הון עצמי

חילוץ הון עצמי הוא פתרון פיננסי שמאפשר לכם לממש את הערך הכספי של הנכס שלכם מבלי למכור אותו. עם הלוואה לכל מטרה כנגד הנכס, WeCheck מציעה מימון של עד 85% משווי הנכס בתנאים נוחים ומותאמים אישית. זהו פתרון אידיאלי למגוון צרכים כמו שיפוצים, רכישת נכס להשקעה, סיוע לילדים, השקעה בעסק ועוד. תהליך קבלת ההלוואה הוא פשוט ודיגיטלי, עם הליך אישור מהיר ונוח

קצת עלינו

אנחנו WeCheck, חברת פינטק ייחודית שמטרתה לתת שירותים טכנלוגים ופתרונות מימון שיעזרו להגשים את החלומות הפיננסים שלכם. תהליך קבלת משכנתא בWeCheck הוא קצר, פשוט ודיגיטלי כדי שתוכלו לבצע עסקה בצורה החלקה והמהירה ביותר

צוות המומחים שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים שמקדישים את כל הידע שלהם כדי להבטיח את העסקה הבאה שלכם.

בתור החברה המובילה בתחום אנחנו כאן ללוות אתכם בכל צעד, ולהבטיח שהתהליך שלכם יהיה בטוח והוגן.

WeCheck 2022 כל הזכויות שמורות